May 24

Her yaşın tek içeceği süt

İngiltere’deki Manchester Üniversitesi tarafından yapılan araştırmaya göre sütün kanserden kalp krizine kadar pek çok hastalığa karşı vücudu koruduğu ortaya çıktı. Yapılan araştırmalarda, sütün de balık gibi büyük bir Omega-3 kaynağı olduğu belirlendi ve her gün içilen bir bardak sütün, kalp krizini yüzde 15 oranında önlediği kaydedildi. Yine günde 1 bardak süt içmek, bağırsak kanserine yakalanma riskini yüzde 12 oranında azaltıyor. Ancak bilim adamları peynir veya yoğurt gibi süt ürünlerinde bu etkinin görülmediğini vurguluyor. Sütte bulunan CLA adlı yağ asidi, metabolizmanın hızlanmasına ve kasların daha fazla çalışmasına yardımcı oluyor. Böylece süt içenlerde obezite riski azalmış oluyor. Sütün bir diğer faydası da nezle ve grip hastalıklarında gözlendi. Günde bir bardak süt, bağışıklık sisteminin güçlenmesini sağlayarak, nezle ve gribe yakalanma riski yüzde 27 azalıyor.

diyetextra.com

Yorum Yapın

Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Şikayet adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde diyetextra.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.İletişim kasvax@gmail.com diyetisyen diyet
Her türlü görüş ve şikayetleriniz için bizi betamedya@hotmail.com mail adresinden bize ulaşın.