Haz 03

İki kadeh içki şekeri önlüyor

Makul düzeyde alkol alımı, şeker hastalığına karşı önleyici bir etki yaratıyor. ABD’li bilim adamlarının uzun yıllardır sürdürdüğü ve 15 değişik çalışmayı kapsayan araştırmada, 370 bin kişi 12 yıl boyunca izlendi Araştırmanın sonuçlarına göre; günde 48 gram yani ortalama iki kadeh alkollü içki tüketmek, Tip-2 olarak bilinen şeker hastalığının bir türüne yakalanma riskini yüzde 30 civarında azaltıyor. Yani ölçülü içki tüketimi, diyabet riskini azaltıyor. Ancak uzmanlar, içki tüketimi arttığı takdirde bu olumlu etkinin ortadan kalktığını özellikle vurguluyor. Günde iki kadehten fazla alkol tüketilirse, Tip-2 türü şeker hastalığına yakalanma riski, hiç içki içmeyenler ile aynı düzeye geliyor.

diyetextra.com

Yorum Yapın

Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Şikayet adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde diyetextra.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.İletişim kasvax@gmail.com diyetisyen diyet
Her türlü görüş ve şikayetleriniz için bizi betamedya@hotmail.com mail adresinden bize ulaşın.