Nis 30

Kirazı sofranızdan eksik etmeyin

Michigan Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma kirazın kolesterolü ve kan şekerini düşürdüğünü ve kalp için birebir olduğunu ortaya koydu.

ABD’deki Michigan Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma kirazın, zengin antioksiden içeriği seyisende kalp hastalıklarıyla savaştığını ortaya koydu.

Kiraz hem kolesterolü hem de kan şekerini düşürmeye yardımcı oluyor. Kirazda kırmızı ve mor meyvelere antioksidan özelliğini veren “anthocyani” maddesinden bol miktarda bulunuyor.

diyetextra.com

Yorum Yapın

Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Şikayet adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde diyetextra.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.İletişim kasvax@gmail.com diyetisyen diyet
Her türlü görüş ve şikayetleriniz için bizi betamedya@hotmail.com mail adresinden bize ulaşın.