Haz 16

Uzun yaşamak isteyen daha az yemek yesin

Amerikan Sağlık Birliği’nin dergisinde yayınlanan bir araştırmada; 6 ay boyunca yüzde 25 daha az kalorili yemek yiyenlerin ömrünün uzadığı belirlendi. Araştırmayı yapan Pennington Biomedikal Araştırma Merkezi’nden bir ekibin yaptığı araştırmada, diyet yapan kişiler kilolarının yüzde 15′ini verene kadar günde 2000 kalori aldı. Uzmanlar, bu çalışma ile diyeti uygulayanların insülin değerleri ve vücut ısılarının azalmasıyla birlikte DNA’larında daha az oksitlenme hasarı meydana geldiğini tespit etti. DNA’daki bu hasar, yaşlanmanın bir göstergesi olarak kabul ediliyor.

diyetextra.com

Yorum Yapın

Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Şikayet adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde diyetextra.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.İletişim kasvax@gmail.com diyetisyen diyet
Her türlü görüş ve şikayetleriniz için bizi betamedya@hotmail.com mail adresinden bize ulaşın.